Snodde en lista av IDA

KLÄDER
Skor: Favoritskorna är ridskorna som är någon slags känga. Vill även införskaffa Dr Martens som är otroligt sköna!
Sneakers: Lätt converse, vad annars?
Jeans: hmm.. mina nya oranga jeans är sköna. Har även svarta sådana, så dom måste det väl bli.
Tröja: Jag gillar blusar, och även lite oversize tröjor, stickat osv.
Underkläder: Spelar ingen roll, men spets är alltid nice.

ACCESSOARER
Väska: Har många olika, min favorit är en stor svart väska från accent.
Plånbok: En svart med guldiga detaljer från Gina.
Klocka: Min silvriga med vit bakgrund.

TEKNIK
Tv: En platt-tv, 32 eller 37 tum tror jag?
Stereo: iPal.
Mobiltelefon: iPhone 4, käääääärlek <3
Dator: Använder mig av min stationära som är kopplad till tv:n i rummet. Annars använder jag min skoldator som är en HP. Drömmer dock om en Macbook Air.
Kamera: En nikon D3100.

BADRUM
Tandkräm: Sensodym, flour. GOOOOOOOD
Tvål: Just nu någon med persikalukt.
Hårprodukt: Alla möjliga bed head produkter. Gillar Smal Talk, den klår allt.
Parfym: Can Can, Clean, Fantasy och massa mer. Vet inte, finns ju så sjukt många som luktar gott.
Hudkräm: En från dermosil som luktar morot och en annan därifrån med lukt blodapelsin.
Schampo: Bed Head, vääääärldens bästa.
Balsam: Samma här, Bed Head.
Medicin: Jag tar typ aldrig medicin.
Huvudvärkstablett: Ibumutin kanske.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten
: Ramlösa eller Loka, alla smaker förutom citron.
Öl: USCH x1000
Vin: inte speciellt insatt.
Bröd: Ett GI bröd från uddens bageri som jag har är gott.
Choklad: Mörk choklad!
Glass: Ben och Jerrys, lätt.

FÄRDMEDEL
Bil: Har mamma som privatchaufför.
Flygbolag: Pappa flyger mig dit jag vill.
Taxibolag: typ aldrig åkt taxi, men älvsbyns taxi är det väl.
Cykel: Min nya cykel jag fick i somras som jag inte minns namnet på.

ÖVRIGT
Frisörsalong: Min syster eller Klippet.
Bank: Handelsbanken privat, och med skolan Sparbanken.
Bensinstation: TANKAR EEEEEEEEJJJJJ
Gym: Actic här på byn.

Kommentarer
Postat av: Lena

Cool att vara din privatchaffis!

2012-02-02 @ 19:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0