Torsdag och fredag.

Igår var jag på skolan, och där får vi reda på att våra kakskärare är klar, äntligen! Nu väntar jag på att få dom levererade hit till mig.

På kvällen så följde jag med ida och Amanda in till Luleå för lite shopping. Hade ett presentkort på hm som jag fått av Adina och Jossan, så köpte lite på hm! Sedan vidare på dollar för att storhandla. Nej, jag köpte finfina kvittenser till vårt UF-företag. Sedan for vi hem och drog till Ida, där kollade vi på hennes feta 59 tums TV!!! Avundsjuk som sinnes. Sedan blev de hockey tittande, där Sverige förlorade efter straffar.

Idag har jag varit i skolan, skulle hämta kakskärarna men dom var inte där, väntar därför på leveransen nu. Hoppas dom kommer. Dom skulle de så länge dom hinner hem innan 5 tror jag. Ikväll får jag nog främmande, får se vad som händer!


Kommentarer
Postat av: idiai

köp en ny köp en ny köp en nyyyyy

2012-02-10 @ 18:31:00
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0