en sån där lista

10 saker jag tycker om:
Kolla på sereier, som säkert alla vet om
Chuck Bass
Sommar och värme
Att jag ska till Thailand
iPhone
Sova till jag vaknar
Nya kläder
Vara ledig från skolan
Att säga IDIOT!
Pengar

9 saker jag tycker mindre om:
Göra illa mitt knä
Vinter, speciellt januari och februari
Att man måste plugga
Duscha
Att jag inte är 18
När man jobbar på ett grupparbete och jag måste göra allt! (HATAR!!!)
Att vakna till ett alarm
Semlor
Att jag måste vänta 1 vecka på att få se alla bra serier


8 bloggar jag läser:
kajsaani.blogg.se
ootilia.blogg.se
eemmalicious.blogg.se
rumbutis.blogg.se
idaaag.blogg.se
theresebrytner.blogg.se
ceriksson.webblogg.se
linnooo.blogg.se

7 saker jag vill göra i framtiden:
Resa till alla mina drömländer
Skaffa ett jobb
Ha en bra familj
Flytta hemifrån
Äga väldigt mycket fina kläder
Vara ägare till en massa olika Apple-produkter
Jobba utomlands

6 råsnygga män/killar
Ed Westwick
Chace Crawford
Chord Overstreet
Adam Brody
Louis Tomlinson
Zayn Malik

5 maträtter jag inte får nog av:
Taco
Grillat
Mat från heart to heart
THAIMAT
Kycklingsallad

4 ord som beskriver mig:
Glad
Bäst
Positiv
Jobbig

3 saker jag ser fram emot:
Thailand
Sommar
Studenten 2013

2 bra artister/grupper:
Jessie J
LMFAO

1 bra låt:
Wild Ones - feat. Sia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0