Vad är planen?

I helgen hade jag ställt in mig på att fara till Umeå och gå bamsekurs, och även hälsa på min syster. Kursen blev inte av på grund av för få anmäla och därför blev det inte Umeå. Helgen är inte planerad eftersom jag fick reda på det igår. Men lite planer har jag. Vet dock inte om någon av dom kommer att bli av.


Vem vet, kanske blir jokkmokks marknad, phb, nordpolen, film eller något annat roligt? Det återstår att se helt enkelt :D

Imorse vaknade jag av ett smsa från Kajsa, jag ringde hon och hon har en väldigt bra nyhet att säga. Våra lektioner var inställda idag med en lärare, och det är typ bara hon vi har idag. (+tyska). Det var skönt och innebar att jag endast gick skola från 12-1. Det är sånna tillfällen man älskar livet. VÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT tur att Kajsa råkade kolla IL just denna morgon! loveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0