Varför denna kyla?

Min helg har varit CHILL. I fredags så gick jag ju som sagt var skola mellan 12-1, så resten av dagen såg jag typ glee i princip hela tiden, förutom på kvällen när jag var med jossan! Eftersom vi inte träffats på länge bytte vi julklappar nu, istället för i december, haha. Bättre sent än aldrig. I alla fall satt vi och pratade typ hela tiden vilket var väldigt trevligt. När hon for såg jag lite till glee, och sen sova jag.

Igår så var det sjuhundra grader!! OMG vad det var kallt. Såg sista avsnittet av glee tills innan det nya kommer ut och sedan såg jag Pretty little liars. Sedan var jag med Matilda. Och sedan for vi vidare till Oskar där Simon också var. Vi spelade spel, såg film och sådant där. Också väldigt kul.

Nu idag har jag vaknar för ett tag sen, väntar på frukosten nu som är blåbärsgröt, och under tiden ser jag PLL. Vid middagstid idag ska jag vara ledare i gympa för barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0