Arlanda Airport

Väskan är packad och jag är redo för Stockholm! Ska bli sjukt kul att fara på Gröna Lund igen och så kommer vi även att gå på fiskspa. Fatta känslan, typ fiskar som biter på mina fötter, och jag som bara är liiiiiite kicklig.
Det ser ut som att det blir Adina jag ska sova hos, har varit en massa tjorv, haha. Men det löser sig ju alltid. I värsta fall får man sova på en parkbänk. JAJA. Jag längtar i alla fall jätte mycket efter Adina och kan inte vääänta tills jag far! Enda som jag inte längtar till är att jag ska flyga själv och jag är rädd. Töntigt jag vet men ja det bara är så. Förr var jag inte rädd utan tyckte det var kul men nu är det läskigt. Har ju flygigt ett antal gånger iår så kanske inte är lika spännande denna gång.

Kommentarer
Postat av: Adina

Vi ses snart honni <3

2011-08-31 @ 22:20:44
URL: http://rumbutis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0