Det är kallt nästan höst nu, jag går runt ditt kvarter. Fjärde gången den här kvällen, vem räknar på det?

Igår följde jag upp till stallet med ida och mockade, det är sjukt kul. Hade jag en häst skulle jag skita i själva hästen men mocka åt den! I alla fall så for vi till gymmet, rodde, cyklade, sprang, gick, crosstraina och skidade. Haha fin sammanfattning. Senare duschade jag innan jag begav mig till Korsträsk för att vara hos Lisa medans våra föräldrar var på någon fest något företag hade fixat.
Vi mös, myggde pussel och lagade mat. Mästerkockarna.
Imorse serverades det hotellfrukost hos familjen lundström och jag vart väldigt mätt. For hem och drog till gymmet dierkt. Kändes frescht att gymma i halvnoramal kläder. Sen har jag hunnit vara och gratta Elina som fyller år idag! Och nu är jag hos Frans och ska äta chokladbanan någonting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0