ikapp med verkliga livet

Snart har jag tagit ikapp hela sommaren på endast tre inlägg (se sista kommer imorgon). Hur bra är inte det? För övrigt så betyder det att jag kan blogga om nuläget istället. Ja, vad har hänt idag? Vaknade, drog på gymmet och tränade. Fy vad tung den nya maskinen är som är någon slags skidmaskin. Man typ stakar sig fram. I alla fall att jag och Ida pumpat så har jag bara varit hemma, duschat, lagat lite vegmat och sedan kämpat ihop "previously on life of jobi in juli!".

Snart ska jag vara med Ida och så får vi se vad som händer då. Vi kanske chillar och tittar på lite bb, det vet man aldrig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du få gratis kläder? Då är det bara att bli medlem här: http://www.gratisklader.se/?r=198533

2011-08-18 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0