previously in life of jobi in July!


Juli började väldigt bra! Sommarjobbet var äntligen klart. Jag hjälpte Adina flytta ut ur deras hus och drog sedan till Stockholm.
Några timmar innan vi skulle sätta oss i bilen för att åka till huvudstaden fick jag denna bedrövliga sticka under nageln som satt fast och inte gick att få bort!! Var till vårdcentralen, dom bedövade mig men det gick ändå inte. Det var två stickor till och med!! En klarade dom av att få ut.
Under dagarna i stockholm hann vi shoppa, missa sista bussen hem, vara på gröna lund, leta cachar i skogen och allt sådan som man gör med Malin och Adina.
jag och malin tog flyget till Umeå tidigt en morgon. Vi blev fast på flygplatsen eftersom flygbussarna suger. Vi tog taxi in till stan och shoppade lite innan bi blev hämtade på busstationen.
Vi såg på frilufts show som var super bra!! Alltid fullt ös där.
Efter några roliga dagar på skäret åkte vi in till Umeå och bodde där några dagar.
lägenhetshäng
och lite mer häng..
Det blev lite shopping! Det kunde ha varit min dyraste shoppingrunda någonsin eftersom jag tappade bort min iPhone. Men jag hade en sån tur att den hamnade hos polisen två dagar efter att jag tappat bort den. Personen som lämnade in den är guld värd! Vi såg även den nyaste Harry Potter filmen en kväll.
Efter Umeå bar det av till Norrbyskär igen för att kolla på Julias dop. Har ingen bild därifrån men detta är en fin bild på konfaledarna som busade med deras barn.
Väl hemma passade jag på att vara med några kompisar och familjen. Besäkte ikea med Lisa, Anna-karin och mamma!
Badade med Lisa!
Gick upp för hundberget och hjälpte Oskar och Uri att hitta "kärleksgrottan".
Fest hos mända! Ida posar på vägen hem.
For tillbaka till skäret för jobb i cirka 3 veckor.
Under tiden på norrbyskär har jag varit vegetarian i 3 veckor. SJUKT GOTT! Har även lärt mig att göra god vegetarisk mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0