Skolstarten är igång..

Det var inte det lättaste att somna igår kan jag säga.. men tillslut lyckades jag! Idag har vi samlats och pratat med våran mentor och våran andra nya mentor har vi fått träffa. Sedan hade vi inga lektioner och jag drog på gymmet.
Första var jag på rullbandet i cirka 25 minuter.. UTAN skor dessutom, ajajaj. Sedan vidare till Stairmaster ett tag, sen crosstrainer lika länge, och tillslut gjorde jag den nya skidmaskinen i några minuter. Innan allt det där hade jag dessutom cyklat och gjort benövningar för baksida lår och rumpa. Lär nog kännas imorgon kan jag tänka mig, men det är bara att härda.
planerar en resa till denna snygging!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0