previously in life of jobi in August!

Augusti fortsatte med att jag var ute på skäret och jobbade i köket.
jag träffade sylttrollet och pannkakstrollet!
jag gjorde det roligaste jag någonsin gjort i hela mitt liv!! Jag hoppade supergungan! Fy tusan vilken upplevelse.
Greta var duktig som gårdsacc och skruvade i dörrar.
Ronja upptäckte hur fin hon blev på kort och nu när jag är hemma har jag ett antal fina bilder på hon i mobben.!
Ronja gick från lång till kort hår en kväll lite sådär impulsivt
dominerade i beachvolleyboll. eller...?
sen kom dagen jag alltid längtar till! Min födelsedag, wiiihooo! Fick pannkakstårta på morgon av mina fina vänner och sedan hyllades jag med fin sång vid lunchen. Alla satt och skrek och var helt galna. Slog i borde, skrek, vissla och allt möjligt. haha.
Dagen jag fyllde år fick jag den här fina flätan av Dessiré. Sedan for jag hem.. Tråkigt att säga hejdå till alla men lär träffa dom igen.
Ida och Therese hämtade mig för att sedan dra på stan och övernatta i Julles lägenhet i Haga. Läskigt.
shoppade lite till och sen körde vi hem.
på kvällen drog vi på fest hos mända, uppföljaren! värsta gallejetttttttt asså:)
Lördag, Söndag och Måndag firade folk mig i efterskott!

Kommentarer
Postat av: Ronja

sv: norrbyskär är stört bra!



ps1. är det okej om jag snor bilder? :D

ps2. älskar ditt ninjahopp på volleyboll-bilden hahaha

2011-08-23 @ 23:20:26
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0