Allt i den ROSA tröööjjan!

De senaste dagarna har det hänt mycket i mitt liv. Har bland annat gjort detta:
flygt bland molnen.
simmat med emma bland en massa coooooola fiskar.
tagit på jorden några gånger..
chillat på spaninen i en solnedgång. skönt var det.
jag sköt min tvilling samtidigt som hon sköt mig. Inte snällt alls, men båda lever då än.
åka bergochdalbana själv!
även tillsammans med min ven emma.
Jaaaaa, som ni ser så har jag gjort allt i samma tröja, då kanske ni tänker, usch, byter du aldrig tröja. Och svaret kommer hääääär: nej, detta är min enda tröja som jag göra nya roliga saker i. Ingen ger mig någon ny, känner du för att ge mig en finns jag hemma ikväll för att ta emot tröjor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0