Stalkervarning

Jag har en stalker. Hon heter Rebecca Bohman med CC och H. Då vet ni. Hon förföljer mig varje dag och jag tycker det börjar bli lite jobbigt. Med sig har hon också hennes annhängare Otilia och Kajsa. Snart blir väl dom också stalkers. Men vad gör man, inget.. Är man känd så är man ju det. Börjar bli van med att folk springer efter mig. Angående Rebecca så har det gått så långt att hon nu har börjat att redovisa om mig på svenskalektionerna. Hon ställer sig upp inför alla och bara "ja, jag ska redovisa om den mest perfekta människan i världen, johanna berglund. Alla borde vara som hon, jag försöker att bli det, men lyckas inte alltid" Alltså ja, vad ska jag säga? Läskigt är det i alla fall.
läskig tjej.... hjälp mig nån!!? snälla!?!?!

Kommentarer
Postat av: Rebecca, din trogne följare.

MEN SNÄLLA JOHANNA!!!!!!!

2011-12-08 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0