Breaking Dawn

Ikväll ska jag, som säkert många andra, se Breaking Dawn på bio. Först ska jag laga middagen, någon slags lax blir det. Sedan får jag se om jag orkar duscha, gör nog det imorgon istället och sedan far jag till bion. Vet inte när den börjar men det lär jag väl märka. Har sjuuuukt höga förhoppningar på den! Hoppas den kan vara lika bra som boken! Alla som har sett den säger ju att den är nästintill lika bra och att det är den bästa av alla filmer i Twilight serien.

Vill också meddela att jag imorgon tidigt ska till Vistträsk och visa upp våran fina PoC. Sedan på kvällen ska jag på sleepover hos stephany! kuuuuuuuul :)


någonsin sett finare sminkning..? Nä visste väl det.

Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

Vilken frän sminkning tjejen!

2011-11-23 @ 15:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0