bröllopskväll

Gårdagskvällen var hur rolig som helst! Mycket mer rolig än vad jag trodde. Det är inte varje dag man tjänar pengar, + får allting man vill typ gratis på ett ställe. I alla fall så ska jag inte klaga på att vårat jobb var speciellt hårt. Det var lagomt mycket att göra faktiskt. Där i slutet blev det lite kaos när kocket deckade på frysen, men jag och Ida tog över jobbet. Han sa "jag har jobbat mer onyckter än nyckter, för är man en kock kan man inte lära sig då man är nyckter." Och jaa, det märkte vi ju. I alla fall så kaosade han det lite mer, under presentöppningstiden så kraschade han buffébordet.
Sen när efterrätten och allting var bortdukat var det däääääääääncetime. Åååå så kul. Men pinsamt vissa stunder,haha. I alla fall så blev det blandat, allt från Vikingarna till David Guetta men man dansade lika mycket vilken låt det än var. På kvällskvisten drog några av vi ungdomar hem. Jag, ida och Jossan rättare sagt. Vi for till Marcus. Sen i slutet vid halv 2 for jag och Ida hem och sussade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0