jag vill dansaaaaaa

Vad finns som är mer lycka än sovmorgon? Vi har börjat med Nationella nu och det är en grupp varje lektion som har Speaking-delen. Vi andra är lediga. Endast jag Anna och Elina hade uppmärksammat det till idag. Med alla for på skolan klockan 8.10 for vi dit 12 istället eftersom svenska som vi har en timme efter engelskan också var inställd. Hur perfekt är inte det? Sen var sista lektionen, Geografi, också inställd.
Snart kommer två tjejer över och då blir det att baka tror jag. Vi kanske hinner använda den fina PoC. Vi msåte dock ändra måtten eftersom den är lite för stor när kantet är rundade typ. Jaja det fixar nog fixarNa!
hittade en söt gammal bild från då jag madde och fia fotade oss någon gång.
kan passa på att visa en på mig och fia också!

Kommentarer
Postat av: ida heter jag

den tröjan borde du ha oftare, du passa i färgen!!!?????????

2011-11-10 @ 00:58:59
URL: http://i

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0