Loooooken på sjyktsöndag

Vi lucior var ju som vanligt och sjön på skyltsöndag, bad om pengar på skyltsöndag, delade ut pepparkakor på skyltsöndag, fika på skyltsöndag och vi såg också fyrverkerier på skyltsöndag! jaa..... skyltsöndag.skyltsöndag.skyltsöndag. Vad mer kan man säga? Det är så mysigt!!!! :D Love it
En annan liten tossig sak var att när vi stod vid fyrverkerierna kom det fram en kille i våran ålder från ett annat land och frågade om han fick ta en bild med oss! Fattar ni, vi är typ kända!? Folk frågar om bilder med oss!!! HELT SINNESSJUKT vad vi är kända. Eller..? Man kan ju alltid drömma i alla fall. Det gör jag, och det går väldigt bra.
Känner att jag mest babblar och babblar nu, det betyder nog att jag är trött. Så godnatt mina läsareeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0