luciakandidat

Vad tänkte jag på då jag tackade ja till att bli luciakandidat då Jossan frågade mig? Ingen vet och ingen lär få reda på det heller. Idag hade vi i alla fall övning, vi fick alla kläder och sådant. Sen så sjöng vi bara och chillade på.
bild från google
Väl hemma så kom Ida och Therese och chillade här. Och det gör dom än. På ett tag blir det att sova och sedan drömma sött. Sedan när jag vaknar ska jag kolla på mitt älskade gossip girl! Seriöst, det finns inget bättre. Det är så ofattbart underbart att det är galet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Man kan inte annat än älska GossipG ! Vi måste ha maraton nån gång ;)

2011-11-09 @ 22:29:29
Postat av: Jobi

jaaaaaaaa! Det måste vi ha!

2011-11-10 @ 00:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0