Tisdag

godmorgon! :)

Det enda som är bra med att vara sjuk är att man kan göra skoluppgifter hemma som man annars inte orkar göra på kvällarna. Idag har mamma sjukanmält mig även om jag är ledig varje tisdag. Inte gör det något, ledig på min lediga dag.

Mina bihåler börjar sakta men säkert bli bättre men såklart så blir halsen sämre. Men aldrig kan allting vara perfekt.

Idag vid 3 tiden ska sara visa mig och ida hur man serverar eftersom vi ska göra det på fredag på ett bröllop i bredsel. Tror det kan bli kul sålänge man inte skämmer ut sig.

Sen ikväll är det lucia, ja jag är med i det... Hoppas jag orkar fara för det är viktigt då det är så få träffar. En gång i veckan i en månad. Gäller att vara frisk då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0