misslyckade cup cakes

Jag och Malin bestämmde oss för att baka idag till lucian imorgon då vi ska ta med oss fika. Det blev misslyckade cup cakes. Vi brände dom men gjorde det bästa av situtaionen och gjorde vad vi kunde för att få bort det brända. Sedan gjorde vi en frosting av choklad och satte på cupcaken lite fint. Till middag blev det en riktigt god sak som Ida lärt mig!!!! Man tar kyckling och steker den, sedan sätter man den på en plåt och sätter på stekt squash, soltorkade tomater och mozarella högst upp. Sedan in i ugnen och efter 5 min är det klart!

Nu ikväll har jag och ida hunnit vara på gymmet, blev lite kondis, triceps och bröst. Nu har vi nyss käkat två ägg (vi som e så himla biffiga måste ha MYCKET protein serru) och nu sser vi på tv och chillar.

söt bild på mig och julia. Vi sminkade varanda som gamligar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0