Lördag och söndag

Jag satt och försökte uppdatera min iPhone på lördagsmorgonen, det gick inte och går fortfarande inte. Förstår inte vad jag gör för fel. I alla fall så stormade Ida och Therese mig på morgonen och tog med mig på en liten prommenad runt där vi bor. Sedan följde jag till Ida där vi kollade på Idol som vi missade kvällen innan. Ida fixade ihop mat till mig, hon och petter som blev supergod.
Sedan hade jag, Ida och Therese tänkt ha en chill och lugn kväll hemma hos Ida som var själv i huset med hennes bror. Han tyckte däremot inte likadant som oss. Han styrde upp en liten fest och det rullade in grabbar i huset. Vi skjutsade vidare dom till någon annan fest på byn och for sedan hem och då kunde vi äntligen ha en chill kväll.
Jag sovde över hos Ida och dagen efter käkade vi och sedan körde vi ett gympass. Ingen av oss hade varit där på ett tag så vi körde lite i varje muskelgrupp. Sen gick vi även en kort prommenad på byn.
Väl hemma så blev det taco till middag och sedan bara kolla på lite tv. Såg även gossip girl avsnittet för 5e gången på en vecka. Det är lika fint i slutet varje gång.
Satt och kollade på hockey, skönt med en vinst! Även kul att luleås målvakt fick göra sin första match som 19åring i tre kronor och vinna den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0