drömmen om Apple

Lördag for jag med min familj till Umeå för en snabbvisit hos Julia. Vi for dit tidigt på morgonen och var framme någon gång vid 12. Vi for direkt till skolan för att börja med käk som skulle serveras vid 4:a-tiden. Jag och pappa var kakmästarna och höll på med efterrätten helt själva allllll theee tiiiiime! Vi skar typ 300 kladdkakebitar, lade upp på en assiett, klicka ut en klick grädde, la dit 10 hallon och sist men inte minst strödde vi över flosocker på kladdkakebitarna. När jag gjorde det slutade mitt sug efter något sött för då hade jag sett det hela dagen och då verkade det mest EEECKLIGT. Nä okej, kanske inte, men typ, jag intalade mig det i alla fall:D
Sen när jag jobbat klart "mitt" pass så följde jag med Carls (Julias kille) föräldrar hem till dom. Jag var själv med dom i 2 timmar, trodde inte jag skulle tordas det, men jag tänkte bara, WHY NOT LIKSSSSSOM? Väl där så hade jag det riktigt trevligt och föräldrarna var väldigt snälla med mig :)
När sedan alla var samlade i deras hus så var det dinntertime. Vi fick någon slags god kyckling och tillbehör. Sedan visade Julia och Carl deras atelje. Julia målade av mig och jag målade av hon.
Här är resultaten på det:
Hennes målning av mig:
faktiskt likt om man vet hur jag såg ut irl osv.
Min målning av henne:
inte det minsta likt... jag blev så arg för jag inte kan något, så jag gav upp och kladdade ner den!
Det resulterades till detta resultatet:
Det övre var ju inte fint, men när jag gjorde allt för å va dålig märktes ingen skillnad, typ, bara lite fulare.
Sedan var det efterätt osv, jag åt hemmaplockade hallon <3 så sjukt goda de var!!!! Sedan sov jag över där i ett rum fullt med massa Mac saker. Jag typ drömde om de hela natten lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0