ÄLSKA SCHEMAT! <3

Alltså jag tror inte att det finns någon med bättre schema än min klass. Ledig Tisdagar gör skolan så mycket mer värd. Känns inte som att veckorna är långa och dryga utan bara korta och snabba. Känns som att man går skola 3 dagar i veckan. Sjukt skönt enligt min åsikt.

I alla fall så ska jag på min lediga dag göra lite läxa så jag slipper stressa sedan då allt ska in veckan innan lovet och veckan efter.

Tiden går så fort och snart är jag i Stockholm hos världens bästa Adina med världens bästa Malin. Även Evvekommer vara där under några dagar, sjukt roligt. Sen att Kajsa, Rebecca, Madde och Julia också är i Stockholm ungefär samtidigt som mig gör inte saken sämre.

Kommentarer
Postat av: Jao

HEJ! Att ha haft 1½ timmes sovmorgon totalt under 2 år är mycket bättre :D

2011-10-18 @ 15:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0