chill på gymmet

Igår var det skola. Har flyttat tyskan så nu får jag äntligen sluta tidigare. 1 timme är fasen mycket! Hemma så kollade jag på gossip girl, har sett klart hela säsong 3 nu. Har kvar 4an innan jag kan följa tvn. Men såklart så har inte vi något internet så jag kan inte ladda ner det!! åå, jag är helt seriöst beroende. Får damp utan det!
Senare for jag och Granberg upp till stallet. Hennes ponny var rädd för han hade sett 2 älgar. Jag blev också rädd, fast för hästen och inte för älgarna. Klar där for vi på gymmet. Här tyckte jag Ida beskrivit det så bra så jag kopar det.

"Sjukt kul på gymmet när vi rodde, fönstret uppe i fan var öppet så det fläktade skönt (enligt mig) och när en kvinna skulle pumpa framför oss blåste det givetvis från roddmaskinen. Och kylan gillades inte på facebook direkt. Hon ville vi skulle stänga men ingen jävul, inte ens jag, har nog långa armar. Hon frågade iallafall en kille om han kunde stänga för vi frös, men han sa då får som köra hårdare. Givetvis lite på skoj, men nu till det roliga. Hon tog en bit papper och använde den som halsduk. Okej, låter inte så kul. Men det är fan gym-underhållning på hög nivå och det såg lustigt ut."

Klar där inne träffa vi Elina just utanför gymmet. Efter en lång pratstund begav vi oss hem. Jag hade sjukt mkt att säga. Jag är bra på ta ut ilska på elina men den här gången skippade hon ilskan. Jag förklarade min ilska för hon utan att ta ut den på hon. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0