En helg förbi...

Igår var det en härlig dag på alla sätt och vis. På skolan hade jag bara en lektion, tyska. Klockan 12-13. På lektionen är det bara jag, Johannes och Torben (en från tyskland) och vår lärare. På morgonen fick jag ett sms av Johannes att han var sjuk.. Alltså hade jag lektion med 2 som pratade flytande tyska hela tiden. I alla fall så körde vi roliga lekar, han skulle beskriva ett rum för mig på tyska och sedan jag för han på svenska. Sedan gjorde vi lite annat också.

På kvällen träffa jag upp en massa tjejer från gamla niorna. Vi for till Emma, kollade på idol såg en urusel film som jag förövrigt sett förr, och sedan fick jag alla att DÄÄÄÄÄNCA också. Sjukt kul. Blöta i svett, typ, gick vi ut och svalkade oss och sen var det roliga slut.

Idag har jag haft en chilldag, varit ute och gått, varit hos ida, sett gossip girl och nu har jag varit med Johanna och Carro och kört bil hit och dit. Var också och kollade på Johanna och Simons lägenhet, sjuuukt coolt kök!

väldigt söt bild från året -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0