Hockey och galleeeej!

Nu hoppar jag över en vecka och skriver om helgen istället. I Fredags var jag med Linn, vi åt gott, kollade på idol och sedan chillade vi mest hela tiden.

Lördagen så var jag hemma och kollade på Gossip Girl på morgonen. Sen var det dags för hockey i Luleå, vi plockade upp Malin och sedan for vi dit. Sjukt nice, gratis biljett och allt. Det får vi tacka Amanda för. Matchen var mellan Luleå-Modo, 2-1 blev det vilket var sjukt bra! Luleå hade nya tröjor som var sjuuukt snygga också! Nu är det bara tagga inför nästa Torsdag då det är hemmamatch igen.
Efter matchen köpte vi en puck. Sen for jag, Ida och Malin på Max. Vi delade på ett nuggetsmål. Klara där åkte vi vidare till Norrfjärden där Jocke hade sin 18-årsfest. Det var sjukt roligt där med massa roliga människor. Tyvärr blev det lite dramatiskt där i slutet men det är sånt som händer. En krossad ruta, skräp över allt och mycket mer så for vi hemmåt.
När vi var påväg hem ville de som inte var nyktra käka lite mat så vi for på Max igen, väl där var en av tjejerna lite jobbiga med grannpojkarna. Hon tjänade en kindermaxi på det :)

Kommentarer
Postat av: idaiaidia

hothothotttttttt!!!!!!

2011-10-11 @ 12:43:39
URL: http://idaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0