orienteringstest

Onsdagar är det värsta dagarna som finns! Vi går nämligen till 4a, och det orkar man inte.... På skolan på idrotten hade jag orienteringstest. Jag klara av 8 av 9 kontroller under en timme. Känner att jag är gode grym på det där. När jag skulle ta den sista kontrollen plumsade jag i en fet vattenpöl och for ner med hela benet, lite över knät och väl där längst ner fastnar såklart min sko. Ser den inte så får backa tillbaka och leta den. När jag sett var den farit ner får jag typ he ner hela min arm i pölen för att sedan få upp skon... dramatiskt.. Sen när jag var klar med det var jag trött, ville hem och jaaa bara döööö. Fortsätter gå också ser jag världens brantaste backe. Jag tänkte, om jag går upp här slipper jag ju gå upp sen, så lika bra det. Väl högst upp ser jag att det går lika mycket ner igen att det bara var en kulle.. kuuuul. JAJA det var det jag ville berätta i alla fall.
I alla fall så väl hemma kollade jag på ett Gossip Girl avsnitt. Sen ska jag på gymmet med Ida och Oskar. Och efter det blir det att plugga till engelskaprovet imorgon. Kändes jobbigt. JAjajaaa, nu ska jag käka! baiii
Idag hag jag och Malin bokat en resa till denna underbara tjej <3

Kommentarer
Postat av: Adina

YAY!

2011-10-13 @ 09:30:13
URL: http://rumbutis.blogg.se/
Postat av: madde

jobban, att gå till fyra är ingenting, går ju till tjugo i fem tre dagar i veckan hahaha! från kvart över åtta då, för jag har ju inga lediga dagar som ni nej ;)

2011-10-13 @ 20:34:13
Postat av: madde

jobban, att gå till fyra är ingenting, går ju till tjugo i fem tre dagar i veckan hahaha! från kvart över åtta då, för jag har ju inga lediga dagar som ni nej ;)

2011-10-13 @ 20:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0