Påsklov

Hmmm... det är lov nu och har varit det ett tag. Kvällarna har jag varit med massa folk och hängt. Spelar kort och bara chillat. Har även varit i stugan och tagit det lugnt i några dagar med familjen. Även grillat lite och umgåtts med Adina!! :) och SJÄLVKLART sett BB! 

Igår fyllde min pappa år och det bjöds på en riktigt god middag och lite fruktsallad. Ida och Matilda var här så klara med de for vi och hämtade malin för att sedan fara vidare och vara ned på en musikvideoinspelning. Längtar till sommaren kommer och den släpps. Ska bli kul att se hur den blir. For hem igen efter det och umgicks med ett gäng folk.

Idag började dagen tidigt då jag följde Ida till besiktningen för hennes bil. Sedan hem igen och chilla. I nuläget ser jag BB live. Hoppas verkligen på en bra fest ikväll. Som det är just nu verkar det bli de!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0