4 filmer på en natt!

Igår började jag med att ta en promenad till Matilda, sedan var vi hos hon och lagade supergod thai-mat. Klara med det satt vi och pratade i flera timmar tills Oskar kom vid 11 tiden. Vi började att kolla på en läskig film om en kille som dödade folk med en motorsåg. Vi drack kaffe för att hålla oss vakna, och jag mår tusan illa än av det. Halsade en hel kopp!! Usch fy och blä! Aldrig mer. Sedan för att bli mindre rädda såg vi John tucker must Die och sedan blev de paranormal activity 3, jag kände mig som en psykopat!! Läskigt att känna så..

Sedan vid 6 imorse började vi se mean girls, dock somnade dom så när jag sett den så gick vi och la oss i Matildas sköna dubbelsäng! Vaknade vid 11 imorse efter cirka 4 timmars sömn.

Blev alltså 4 filmer sammanlagt :o mer än vad jag brukar se på ett helt år har jag nu sett på en natt...! Vad händer!?!?!?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0