ännu en lista som är kul

BRUKAR DU KOMMA I TID?
Ja, alltid. Är seriöst oftast minst 5 min före. MINST.

HAR DU BRA KONDITION? 
Nej. Har dock något i idrotten nu som gör att jag måste träna upp den. Hade velat i alla fall, men nu är jag tvingad. Eller tvingad å tvingad, är en läxa för alla.

HUR KÄNNER DU DIG NU?
Glad och lite trött. Ska nog sova snart. Brukar låta så och sedan somnar jag inte förens 12.

KAN DU LAGA MAT?
Jo det kan jag väl. Har ganska lätt för att slänga ihop något när jag väl orkar. 

VAD PLUGGAR DU?
Samhälls-ekonomi. Passar perfekt för mig, och det är lagomt hårt.

BLIR DU BRA PÅ KORT?
När jag är beredd ser jag väl hyffsad ut, dock tycker mina kompisar att jag blir sjukt bra på kort. Förstår inte. När jag inte är beredd är jag väl inte speciellt vacker, som alla andra. 


hmm... fulaste bilderna jag någonsin sett på mig själv. Fotografen är Oskar och jag fattar fortfarande inte hur man kan vara så ful!?!?!?!?!?

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Ja, åt god mat. Såg hockey och var med Ida.
söta små flickor chillar

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Citronvatten är det enda jag dricker på morgon för tillfället.
ÄR DU NYTTIG?
Joo, äter varken godis, chips, läsk eller liknande. Äter inte potatis, pasta, ris, bröd och liknande. Är även ute och går de flesta dagarna plus gymmar några gånger i veckan.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Sommarjobb ja, har jobbat på hemtjänsten två gånger och även jobbat i köket på Norrbyskär 1 månad.


i köket. (drack alltid vatten ur min fina vattenflaska)

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
9 eftersom jag var ledig idag.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?

Burn out 3 på xbox. Sjukt kul. Spelade det mer som liten, har inte kvar skilzen nu alltså. 

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Spelar det inte speciellt ofta, men Mario Cart tror jag.
VAD SA DU SENAST?
We found love in a hopeless place. Sjöng det alltså, kommer inte ihåg det jag sa senast. 

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej, jag jobbade iprincip hela sommaren så missade alla.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?
ingen tror jag. händer inte så ofta jag är arg eller ledsen. är jag det vill jag vara själv för stunden.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU?
En resa till Thailand och motivation till skolan.

HAR DU SNYGGA SKOR?

Snygga och snygga, vissa är väl det. Några högklackade, converse, tyskor, "ridskor" och lite annat.
Skorna som jag använts allra mest och ägt allra längst. Hatar dock snörerna så måste införskaffa nya.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE?
Hej, skulle jag tro.

HAR DU KÖRKORT?
Nej, men igår var jag som sagt var på teoristart för körkortet.
ÄR DU ENSAM NU?
Nope, sitter med Mamma och Pappa vid Tv:n.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? 
Att få veta om en av mina önskningar går i uppfyllelse. Håller tummarna och ber till gud varje dag, hela tiden, varje minut, varje sekund.

Kommentarer
Postat av: madde

hahahah du är ju skitsöt på dom där oförberedda jobie, då ska du bara se en oförberedd på mig, DEN kan du aldrig slå (dvs jag visar dig när du kommer till mig nångång;))

sen blir du jättebra på kort jämt, oki? BRA :D hihi

2012-01-25 @ 15:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0