Återblick av 2011 del 1

Alla andra gör ju återblickar av året så det har jag också tänkt att göra. Dock så bloggade jag typ inget i början så får ta om det lilla jag kommer ihåg då.

Januari

Jag var väldigt mycket med Adina denna månad. Jag sov hos hon och hon hos mig.

Julia och Jenny gjorde våldtäcksmandansen som jag dansar varje gång jag hör låten

Vi kom på den roliga idén om att göra människor på hakan och sjunga och spela in. haha.


Malins och hennes band som fanns då uppträdde på Forum.


Sen gjorde jag också min första beställning från ELF. Därifrån beställer jag än och har gjort det några gånger. Bra produkter till ett bra pris!


Enda bilden från denna månaden.

Läste också att jag varit med skidåkarna i vår ålder, var gympaledare och pluggade matte vilket jag inte gör nu. Skönt.



Februari





fotades av Linn.



Jag beställde också av kaffebrus, gillade den sidan. Mina blixtar gick sönder, fick nya, sen blev dom cp. För de nya jag fick var trasiga innan jag prövat dom och när jag kontaktar dom då så svarar dom inte. Beställ aldrig där! DÅLIGA



Detta var det enda jag gjorde denna månaden tydligen. Var mycket med Adina här med.

Mars

var med Malin och Liv och fotade seriösa.....

.....och oseriösa bilder.

jag började att läsa harry potter. Den ångrar jag inte. Har inte läst klart alla.... Måste börja om med det.


Jag och Liv dansade lite.



Kommer mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0