Återblick av 2011 del 2

April



Jag och Adina for ner till Sthlm där halva hennes familj bodde för att vara barnvakter. Nu bor hela familjen där vilket jag inte gillar.



Fight mellan systrarna Rumbutis.

Fick påsklov och levde glatt!

var på en 18års-fest på trescorona. 

Sen var bloggningen dålig på vad jag mer gjorde. 

Maj

Hade inte skrivit mer än ett ynka inlägg så kollade in på Adinas å såg att vi beställde våra Zip´s!
Fick även veta några betyg här just innan sommarlovet.

create avatar
Åt min första glass och cyklade för första gången till byn.

Pluggade som ett AAAAASSSSS innan lovet! 



Juni

Började Juni med att vara i Teuger och sedan fara hem för att fara på Idas ROSA party!


KOOOLAST! 


Jag, Malin och Adina for till teuger och badade för första gången. Kallt...


Var i teuger på examen med fint folk. Sen har jag inte skrivit mer men vet att jag sommarjobbade hela Juni, var mycket med mina 2 bästa vänner! Det är väl det jag vet. Hjälpte även Rmbutis med att flytta till Stockholm!


Kommer mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0