Återblick av 2011 del 3

Juli

Hm... Ett inlägg även denna månad.
Och det var inte ens jag som skrev det.

Utan Ida som visade vilka hon träffat.


Det jag gjorde var mycket.

  • Slutade sommarjobba.
  • Bilade ner till Sthlm.
  • Levde livet där.
  • Var på Gröna Lund.
  • Bodde i Huddinge för första gången.
  • Flygde till Umeå, och framme där blev det kaos och vi fick åka lite taxi.
  • For till Norrbyskär, kolade på frilufts och lite allmänt. Underbart att vara där.
  • For in till Umeå och var där.
  • Tappade bort iPhonen.
  • Tillbaka till Norrbyskär när Julia döpte sig.
  • Var tänkt att jag skulle till Turkiet men blev inte av då jag inte visste något innan jag hade hunnit tacka ja till att jobba på Norrbyskär i slutet av Juli och Augusti. Ångrar inte att jag jobbade men ångrar att jag inte följde dit med Adina.
  • Åkte lite buss från Umeå också var jag med Malin under hela resan från Sthlm, det får man inte glömma. Hon är viktig. Hon är den som gjorde så att jag överlevde.
  • Hann hem en snabbis och sedan for jag till Umeå för jobb. Nervöst men kul.
  • Är kock, nästan.
  • Det var allt.
lite bilder




















Det var även fest hos Mända. Sov över hos Therese och det här är prommenaden hem till hon.
SJUKT BRA MÅNAD!

Augusti



var cool i köket.



träffade sylt och pannkakstrollet.



jag gjorde det roligaste jag någonsin gjort i hela mitt liv!! Jag hoppade supergungan! Fy tusan
vilken upplevelse.

min syster friserade några, t.ex. ronja, freddan och även mig.

blev mycket volleyboll! sinnessjukt kul!

fyllde år och blev väckt på sängen av mina kamrater och fick en pannkakstårta.



Ida och Therra hämtade mig i Umeå och vi sov över där och shoppade lite.

Dagen vi for hem var det galejjjj på kvällen.

Sedan firades min födelsedag.


åkte på en soffa på sputnick


Bild 112
movits i byn! ÖS



fest i umeå för norrbyskärare.



September


for till adina

shoppade loss med adina!


chillade hemma hos adina! 





var galen och åkte karuseller! 


shoppade lite mer. 


var på fiskspa och sedan.....

..träffade vi dessie och paow på stureplan.


började blogga bra och började även biffa på gymmet mer.


pluggade en massa på skolan.



söt mamma 


utvärderingshelg på norrbyskär och träffa alla igen!

shoppade med malin och carro! 

for till umeå




shoppade på internet lite olika saker. 

NÖTTE GOSSIP GIRL! btw så börjar det om snart. <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0