Återblick av 2011 del 4

Oktober


redo för 18 års fest. 


cornelia styrde upp en bra fest! 


såg hockey och köpte en puck! 


gymmade en massor! 


skämmde ut mig på stan med dåliga svar till kassörskan. 


bokade en resa till Sthlm under höstlovet.



chillade på skolan och taggade stockholm.


var med vänner :)



Äntligen framme i Stockholm hos Adina med Malin med mig!


Massa shopping i olika flätor varje dag.



Denna gång bodde dom i Råcksta vilket dom gör än. Först Högdalen, sen huddinge och nu Råcksta. Och bästa stället är där dom bor nu. Lätt.

November 

Var kvar i Stockholm och for sedan hem till verkliga livet igen. 


fotade med malin och linn. 



fotade också med elina efter det. 


var sjuk och less på det. 


elsas värld började gå på tv3. 


nötte gossip ännu mer! 


blev lucia kandidat. 


skolan tog upp mycket tid av mitt liv. 


första PoCen


serverade på ett bröllop. 


jobbade med affärsplanen


var med linni! 

BÖRJADE MED GI! 


julmarknad med kajsi! 


sleepover hos steph! 


blev känd! 


gjorde en flääääääääätaaaaaaa! 


sparbankensdag! 



foto igen med emma malin och stephany! 


for till umeå till julia och carl. Julia målade av mig och jag....


.....hon. 



lussade på skyltsöndag. 


gick lite inna det blev för kallt 


färgade håret brunt för en minut.


December kanske kommer lite senare!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha skelögdsbilden </3 :( haha :D

2012-01-11 @ 23:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0