Återblick av 2011 del 5

Var med Luciorna och dagen efter for vi till Storforsen och sjöng!


Jag var med Malin och Frans och kollade igenom Mysteriet på greveholm. Standard varje år. Eftersom det är detcember så kollade jag också på julkalendern varje morgon. 


Adina kom till Älvsbyn utan att säga något och dök upp som en överraskning.


Vi fotade lite fina, fula och lejda bilder.


December rullade på och tillslut var det kröningsdags. Stephany blev årets lucia. 


Vi gick runt och lussade en helt dag.


Jag bytte rum från mitt gamla till min systers rum, det bästa valet jag har gjort i hela mitt liv!! 

Julafton.



Det var i det stora hela mitt december, det innehöll mycket shopping innan jul, bio med vänner, luciaträning och så mycket mer. Var även på skolan och pluggade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0