det positiva livet!

Idag är det en sån dag då man känner att man äger. Seriöst. Allt är inte bra, till exempel att jag har skavsår är inte så bra, men ändå. Man kan ju se allt det bra och skita i det där lilla dåliga. Ja ni undrar säkert nu vad det är som är så bra, det undrar jag med. Antar att jag är glad eftersom jag har tränat mycket idag, nästan fått se klart hela O.C och ja lite annat småtjaffs. Tillbaka till träningen, vid lunch gick jag och Ida ut och gick i en timme och sen vidare till hon för en macka och sen vidare till gymmet för att träna lite till . Blev lite crosstrainer, rodd och cykling. Gjorde även några benövningar när jag kom hem.

Hemma så åt jag mat och har sedan kollat på O.C, ett avsnitt kvar som jag hade tänkt se nu men inte får något ljud till. I alla fall så i en paus därimellan har jag och Ida sett på despan, det är ocksååååååå bra. Ska göra något åt ljudet nu eller gå ut och leka i snön. Får se vad som händer.
chill zip-bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0