Fantasi och verklighet!

Igår på förmiddagen levde jag mitt liv i fantasivärlden, nämligen O.C. Nu har jag inte många avsnitt kvar att se innan jag har sett alla 4 säsongen. Passar perfekt att det är klart nu eftersom gossip girl och one tree hill börjar om snart.

På kvällen träffades jag och några tjejer på Konsum för att senare åka upp till muskus och laga middag. Vi åt och sedan satt vi och pratade innan vi gick in till det andra huset för att baka. Spelade några omgångar sequence och sedan ut för att fika, eftersom att jag inte får äta klassiska år jag kesella istället. Klara med de fortsatte vi att spela de 3 andra spelen som jag hade tagit med mig. Lite innan 2 for jag hem efter en riktigt trevlig kväll med tjejerna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0