Idrottsgalan

Sitter just nu och kollar på idrottsgalan, jerringpriset håller på att delas ut, undra vem som vinner.

I alla fall så har jag börjat att kolla på pretty little liars ikväll. Har hunnit se två avsnitt, och det är sjukt spännande. Ska defenitivt fortsätta att se det. Skönt att det inte är mer än 1,5 säsonger som har hunnit gå. Ska se ikapp till de visas rätt avsnitt på TV:n så jag kan följa det på TV:n istället. Nu börjar oth och gg om och då blir jag lycklig. Serier är mitt liv låter det som, kanske stämmer till en viss del men gör mycket annat med. Idag har jag t.ex hunnit vara i skolan, vara ute på 1 h promenad, gymat och annat som hör till vardagen som t.ex äta.

Nu vann Patrik Sjöberg Sportspegeln priset, som Elinas pappa vann förra året.

Nu.... Vem vann jerringpriset!?!? JOOO ROLF-GÖRAN BENGTSSON!! yeeeaaah! grymt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett grymt att han vann det!! Roffe asså :)

2012-01-17 @ 01:38:50
URL: http://theresebrytner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0