Lyckligaste tjejen!

Idag har jag varit lycklig. Främst för att det gick bra på ett "prov", och för att jag och Linn har stora planer pågång! Hoppas att det blir så bara, skulle vara en dröm, oooo! Är också lycklig för jag har fått färgglada kläder och det blir man glad av. Och ikväll ska jag vara med massa fina vänner. Och imorgon ska jag till Matilda, det var såååååååååå länge sedan jag var med hon! Det gör mig också lycklig! finns mycket mer som gör mig lycklig, som till exempel at det är helg idag. Ååå så underbar känsla det är!! :D
haha, jag och Anna blir alltid lika fina på kort.


Tyska är ju roligt, 10 minuter känns som 1 timme!

Kommentarer
Postat av: therran

vad bra, då funkade det! det går inte att kommentera inlägget där du och ida visar dom nya kläderna, kommer inte upp någon ruta :/ tänkte bara så du vet, det var där jag försökte dessutom :P

2012-01-20 @ 20:54:40
URL: http://theresebrytner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0