en sån här lista

tjabbatjenahallå! Eftersom jag inte har något att skriva förutom att jag har varit på teoristarta till körkortet kan jag göra en kul lista.
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Ja, vad gjorde jag, var i alla fall 7,5 år. Umgicks nog med mina vänner, allra mest Emma Öberg. Längtade till helgerna för att få träffa hon eftersom hon endast var i Älvsbyn på helgerna.
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
hmm... jag vet inte. Och eftersom jag inte bloggade då speciellt mycket kan jag inte fuska. Men kollade nu och ser att jag råkade blogga just idag (egentligen inte, utan den 26e, men wtf!) Träffade Adina och åt palt först, sedan var vi med skidåkare från vår årgång, sedan for jag till Adina och sedan sov jag. Typ.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Kesella vanilj och hallon, hårda godisar, mörk choklad, naturgodis och pommespinnes.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Fest hos Mange - Mange Makers (vet, väldigt svår låt)
What Makes You Beautiful - One directrion (nördigt)
Whatcha got - Dessie (partieeee)
We found love - Rihanna (inte säker, men säger i alla fall ord, men vet inte om dom alltid är rätt)
Born this way - Lady Gaga (standard, vem kan inte den?)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR?
Resa utomlands ofta, bo på något fint ställe, köpa saker jag gillar(kläder, smink, bilar och allt sådant), spara till senare i livet, skänka pengar till välgörenhet.



6) FEM DÅLIGA VANOR?
Skjuter upp skolarbeten.
Inget tålamod. Ger alltid upp för fort.
Sover alltid med smink. Vem orkar tvätta bort det om man bara har lite mascara?
TixaR. Från mun, till fingrar, till ögon, till tår. Allt.
Lämnar alltid saker framme så mamma måste he bort det. hehe.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Umgås med alla mina vänner.
Bada och sola. Alltså sommar eller vara utomlands.
Dansa med folk.
Spela spel som jag vinner i. Alltså tur spel.
Kolla på serier. Gossip girl, One tree hill, O.C, Pretty little liars står mig varmt om hjärtat <3



FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Joggingskor till en vardags-outfit.
Haremsbyxor.
Magtröja utan linne under.
One piece och använda offentligt, okej att ha hemma.
Långklänning. Är fint på vissa, men passar inte mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0