Vardagslyx!

Som sagt var så ser jag hockey ikväll. Luleå-Frölunda. Nu är det 1-1 vilket är väldigt irriterande eftersom målet blev 8 sekunder innan det blev periodvila. Jaja, bara kämpa ännu mer och hårdare.

Jag gör lite mer än att se på hockey också, får nämligen fotspa av mamma. Nu först sitter jag med fotbad och sedan ska hon ta hand om fötterna genom att smörja in dom, skrubba osv. Dom blir lena som babyfötter, skönt. Vardagslyx eller vad!?!?

Tidigare idag innan jag gjorde middag var jag och Ida ute på en timmes promenad, skönt men sjukt kallt. Tänkte typ, om jag tar canada goose kommer jag svettas ihjäl, men okej, tar jag något annat lär jag frysa ihjäl. Så blev den jackan, men då skippade jag halsduken för tänkte de skulle bli för varmt med den. Väl ute går jag och ojojoj vad jag frös. Burrrrr. Nu är i alla fall Ida här och ser hockey med mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0