18e juli 2012

Igår jobbade jag en kort dag, nämligen 9-14 och herreguuud vad tiden gick fort. Frågade även Sharon när hon tog över mitt pass ifall de var sant att Erik Grönwall hade ätit i helgen, och jo men viiiisst! Han hade till och med sjungt lite innan han åt maten. På väg hem kom jag på att mitt h&m paket kommit så då var de bara att vända. Hemma testade jag kläder och sen kom Emma. Vi for och handla och hämtade Emil. Sen gjorde vi middag och käkade och sen fick Emma färga mitt hår samtidigt som vi kollade på allsång på Skansen. Idag har jag jobbat 9-18. Först med Matilda och sen Sharon. Vid lunch kom de nya arbetskläder så nu använder vi sånna här fina mössor.. Haha. Ser flintis ut! Nöjda chejjor!!!


Kommentarer
Postat av: Adina

Amen najs! Riktigt snyggt asså ;)

2012-07-19 @ 22:31:21
URL: http://rumbutis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0