25e juli 2012

Igår var jag ledig och de var även Ida. Vi for in till Luleå och shoppade lite. Hemma hade vi hittat några fina fynd. Lilla Dixie var på besök så lekte med hon och sedan såg vi allsång på skansen, standard. Idag har jag jobbat. Slutade 6 men var kvar till 7 för de var kul se Julia och Sharon jobba, hehe. Nä ärligt så tog de tid att samla krafter till att orka fara hem. Nu har jag sett klart första säsongen av vampire diaries så ser lite annat nu som jag missat från förra veckan. Bl.a. PLL och awkward. Här är en sjuuuuukt läskig bild. Ett öga med mascara, och ett utan. Mina fransar syns ej så blonda dom är..


Kommentarer
Postat av: Anonym

nejnej det är ju svårt att veta om jag inte säger nå, men det är bara roligare när man pratar för då tänker jag då mindre på huvudvärken! :) men nej inte nice alls..

2012-07-27 @ 18:38:30
URL: http://juliaknuts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0