vad händer jao

Nu har jag slutat jobba. Känns som att klockan är typ 22 när den egentligen inte ens är 19.. Sjuuukt trött. Även fast jag är trött vill jag ju inte bara sitta hemma och göra ingenting!? Hade planer på att fara till stugan men de känns inte speciellt lockande när de är så tråkigt väder. Kanske far imorgon eller så stannar jag hemma hela helgen. Jag hade också planer på att vara med kompisar om jag ej for till stugan men nu verkar de som att de blir inställt så då är frågan, vad ska man göra? Lär väl sluta med att jag är med någon eller att jag ser nått serieavsnitt som jag missat!

slänger in en bild för de är tråkigt annars, även om bilden bara är på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0