VALPJAKT

Igår var jag som sagt var hos Ida på kvällen. Hon skulle fyllechaffa till Boden och jag var medpassageraren. Vi kom hem, åt chili cheese som inte var lika goda som på grillen. Eller smaken var god säger Ida, men lite för lite sås i den! Jag orkade ej traska hem så sleepade över där. Nu imorse fick jag reda på att hundvalparna vi kollat på tog slut imorse eftersom ingen svarade då vi ringde igår.. sad face. Men som tur var hittade jag nya valpar som vi ska fara och kolla på nu som bodde i Luleå. Söta. Så nu väntar jag och Ida här hemma på mamma och pappa och när dom kommer hem rullar vi dit och ser ifall vi blir hundägare av en söt liten valp, eller inte.

Förresten så sitter jag på iPaden och skriver detta och har inga bilder på den så det får bli ett sånt här inlägg utan bilder serru.

SYNES! Är glaaaaaad och hoppas valparna är så söta som på bilderna och att mina päron gillar dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0