Det här känns väldigt fel

Nu sitter jag här igen efter velande fram och tillbaka om det är värt att blogga. Svaret är som ni kanske märkt ja. Kom på att det är värt när jag och Lina tidigare diskuterade vad vi gjorde i helgen och vi var tvugna tänka länge för att komma ihåg. Jag vill vara en såndär som kan kolla tillbaka på minnen Nu ångrar jag verkligen jag inte bloggat här nå i år typ. Sist jag skrev någon text hade jag inte körkort, Cristina hade inte kommit (och nu har hon redan hunnit åka med), jag hade inte tagit studenten och jag var inte arbetslös. Sjukt. Men nu är jag back on track och bloggare för att jag är senil. 
 
Passar på att medan jag sitter hos Lina att ta någon studentbild från hennes dator. Nu ska vi gå på promenad, kanske köpa glasssss och sen på gymmet lika a boss!!! 
 
HOMIESSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0