RixFM

men vaaaa, sparas inte inlägg om man råkar kryssa ner internet? irri.

Helgen som var blev fett nice. Fredag åkte jag, Lina, Lisa, Oskar och Malin in till Luleå för att se RixFM och underbara Anton! Vi var framme lite innan 6. Gick på toa osv och chillade på. Påväg ut därifrån hör jag fan Anton (PANIK) och löper som aldrig förr för att inte missa, men jo nog missa jag en låt... Men resten av artisterna var bra även dom, speciellt Danny och Zara! Vi gick en snabbsväng (hade typ brutit tån, iaf nästan...) på tivolit innan vi drog och käkade innan vi åkte hem igen.

Jag och Lisa styrde kosan mot teuger och där tillbringade jag min helg. Bad och bastu, galen fyrhjulingstur och annat skoj som hör till när man är där! For hem söndagnatt utifall jag skulle få jobb, och jomenvisst. 6 på morgonen väcktes jag av jobberbjudande. Ska jobba 10 dagar i streck nu så tur man är ung!
 
 
det är något som händer så vi alltid slutar upp med att vara leriga! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0