Magaluf/Palma Nova

En fredagkväll begav vi oss till Kallax för att åka med direktflyg till Palma och därifrån åka till Palma Nova eller Magaluf kan man också säga. Vårt hotell låg på världens kulle så man gick upp och ner för en backe ett antal många gånger under 2 veckor där. Vadmuskler på köpet är alltid bra. När man gick ut på framsidan av hotellet var man i Palma Nova, gick man ut på baksidan var man i Magaluf på självaste bargatan. Vi bodde på partyhotell nr.1 kan man säga. Vista sol.
 
 
 
Det första vi möttes av i vår korridor var spya på golvet samt 6 norskar som hälsade oss välkomna. Dom härjade varje natt från 2-5 och knackade som aldrig förr och sjöng högt till Disco Pogo. Från lunchtid fram till 22 satt dom bara och gnuggade tinningarna. Haha det var kul. Cornelia som låg i rummet brevid fick sömnlösa nätter så vi böt rum. Jag vaknar nämligen inte av någonting. Hon försökte väcka mig, men nej, inte vaknade jag. Lördag och söndag såg ungefär likadana ut. Sola, nudlar, fixa, god mat, god dricka, kolla bargatan och visa mig överallt eftersom jag inte var lika rutinerade som dom på stället. 
 
bilder från första dagarna, då jag fyllde jag även år :D första gången jag inte är hemma på den, eller nu ljög jag men aa... 
i väntan på nudlarna vi åt varje dag till lunch första dagen. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0