Beach vibes

Varför avsluta ett vinnande koncept? Samma frukost som igår på restaurangen brevid hotellet. Därefter strandhäng fram till lunch. 







En burrito och lite pepsi max till lunch innan vi gick till poolen. Både jag och Ida känner oss hängiga och väntar på att vi ska bli sjuka. Riktigt onödigt nu i slutet då vi klarat oss relativt bra hela resan. Jag har lyckats hålla mig frisk hela tiden förutom att jag började resan som förkyld. Vid solnedgången gick vi till ballen och satt där tills vi gick ut vid 20-21 och åt en sen middag. 




Lite medicin innan vi hoppade i säng. Imrogon ska vi på en tur till pearl harbour tillsammans med Lisa och Julia! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0